0,00 €

V košarici ni izdelkov.

0,00 €

V košarici ni izdelkov.

More
    DomovRevijaPredstavljamoModularno upravljanje energetskih bremen s S7-1200

    Modularno upravljanje energetskih bremen s S7-1200

    Prvič v zgodovini je prodaja električnih avtomobilov presegla mejo 100.000. Kljub temu, da v Sloveniji trenutno uradno še ni prav veliko ponudbe, pa je na naših cestah tudi že možno opaziti kar nekaj vozil. Glede na trende prodaje električnih avtomobilov v tujini, lahko tudi v Sloveniji pričakujemo, da trenutno stanje na področju polnilne infrastrukture ne bo zadostilo povišanemu število električno gnanih vozil.

    Slike niEden od razlogov za prenizko število razpoložljivih polnilih mest je zaradi nizkega obsega razmeroma visoka cena na razpoložljivi priključek.

    Z uporabo standardizirane industrijske opreme je možno zelo učinkovito narediti modularen sistem za polnjenje električnih vozil, pri čemer je pomembno, da lahko le ta dinamično spreminja moč polnjenja posameznih vozil, glede na trenutno število priključenih vozil. Omejitev je seveda na strani dovoda, za krmiljenje česar se lahko uporabi knjižnice razvite za Simatic energetski managment. Glede na število vozil, ki se polnijo prilagaja sistem najvišjo dovoljeno moč polnjenja za vsako vozilo. Takšen sistem (s predvidenim 20kW odjemom 3x32A varovalke) dovoljuje hkratno polnjenje do šestih vozil z močjo do 3,3kW, dveh vozil z močjo 10kW ali enega vozila z močjo 20kW.

    Elektro distribucije industrijskim porabnikom elektrike ne obračunavajo zgolj aktivno porabljene energije (v kWh), temveč je strošek kilovatnih ur, odvisen tudi od priključne moči (v kW). Priključna moč je definirana kot povprečje električne energije porabljene v definirani merilni periodi. Če se priključna moč definirana s strani distributerja preseže, se bo za celotno obračunsko obdobje obračunala višja cena za kWh (npr. 1 mesec ali 1 leto, odvisno od pogodbe). Da bi se temu izognili, večji porabniki začasno izključujejo pogrešljiva bremena – lahko pa se tudi aktivno prilagaja moč odjema kot je to lahko primer pri polnjenju električnih vozil.Slike ni

    Naloga

    Relativno do začetka dotične merilne periode je potrebno celotno povprečje vseh energijskih potreb bremen permanentno determinirati, da se lahko naredi napoved do konca merilne periode. Če se pričakuje, da bo limita moči presežena, je potrebno bremena začasno izključiti (ali znižati) v skladu s prioritetno listo. Celotno povprečje energijskih potreb na koncu merilne periode je potrebno shraniti vsaj preko računovodske periode in predložiti dokazilo elektro distribucijam.

    Rešitev

    Za upravljanje z bremeni se uporabi SIMATIC CPU S7-1200. SENTRON PAC3200 multifunkcijski merilni instrumenti se uporabljajo za merjenje moči ali električne energije bremen. Kot operacijski panel se uporabi KTP600. SIPLUS CM230 krmilnik polnjenja skrbi za dinamično spreminjanje polnilne moči za električno vozila.

    Celotni članek

    Modularno upravljanje energetskih bremen s S7-1200

    Siemens d.o.o.

    Bratislavska 5, 1000 Ljubljana

    T: + 386 1 4746 100

    www.siemens.si

    2014_SE216_26